Ann

En människa som jag gillar är Ann Söderlund. Såg en dokumentär(?) med henne och familjen för ett par år sedan och blev sugen på att skaffa tio barn för jag fick för mig att hon hade det. Hon är skön och det gillar jag. Har därför fastnat för Schulman show ikväll bara för Anns skull. För ett tag sedan var hon med i Family living och omslaget älskar jag.



Naturligt galen och planchen vill jag ha. Ska leta rätt på tidningen och kolla var den är hittad. Allt det gula gör mig galen men sambon vill inte gult. Jag vill färga vardagsrummet gult.

Känner att jag måste läsa någon av Anns böcker.

Kommentarer
Postat av: Mommo

Hoppas ni inte skaffar 8 barn till...var ska dom sova i så fall när de ska sova här?Var ska vi äta middag och hur många jobb måste jag ha för att få råd me julklappar å presenter till er alla?Å du är ju som jag å får barn i juli...hmm 12 stycken som fyller år i juli...Jo jag tackar ja!Btw-Har du aldrig hört...Gult är _ult;)Sov gott.

2011-02-13 @ 01:31:37
Postat av: Hanna

Jag kommer inte att skaffa fler barn så oroa dej inte. Hon har inte heller 10 barn utan tre men det såg ut att vara så många. Gul är fint men vill inte att det ska bli AIKaktigt här hemma.

2011-02-13 @ 11:07:57
URL: http://rockansmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0