Lite mer kärlek.

Det blev mer kärlek än förväntat igår. Eller godis och blommor, men det är oxå kärlek. Mormorn kom förbi med överraskningar och pappan hade med sig godis, buketteR och en hjärtetårta.
Vi åt gott och såg serier.

Idag har jag varit och försökt få ordning på föräldraledigheten utan resutat. Ska ringa löneÅsa imorgon. Jag kommer nog att jobba 4 veckor i vår, men nu när jag sitter här med pappren är jag lite velig. Känns tufft att inte vara med Vinny dygnet runt, hade varit en annan sak om han kunnat vara med sin pappa men det går inte. Han får försöka lägga schemat så att det passar så bra som möjligt.

Hittade Johan här utanför idag, han fick hänga på till dagis och hämta Rocky som blev besviken när han såg vem som stod i hallen och väntade. Han var dock superstolt över sitt agerande vid dagens bråk. Han hade sagt: Nej jag vill inte det är inte roligt när han blev slagen. Jättestolt var han, nästa steg för honom blir att oxå prata med fröknarna. Men dagens agerande hade hjäpt. Kanske inte lika kul att retas med någon som inte går igång på det.







Sen tog Rocky över kameran

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0