När?

Har en sån där dålig dag igen. Måste hitta någon balans, måste ta mig ut. Vinny kör full fart från tidig morgon till sen kväll. Vad han än gör så är det någonting farligt eller sånt han inte får. Gör han inget jäkelskap så hänger han eller klättrar på mig. Han ställer sig mot allt och jag kan inte se det underbara i det. Jag ser bara det jobbiga och farliga. Kan lixom inte glädjas åt framstegen. Inte idag.

Ni som har barn som inte sover så länge/bra. När sover ni? Hur mycket kaffe dricker ni?

Jag har på kvällsrundan insett att jag har druckit 6 koppar idag. Det är mer än vad jag gör när jag jobbar.



Killen somnar mellan 19.30 och 20.30. Sedan vaknar han minst två gånger per natt max sex gånger. Ibland gnäller han bara, ibland är han hysterisk. En gång per natt får han välling och sen sover han sött. Han vaknar mellan innan 05.45 och har jag tur(som idag) så vaknar han 07.30. Men han vaknar alltid med världens bajsblöja och han är därför riktigt arg när han vaknar. Även om han bajsar klockan 5 så kan han inte somna om efteråt utan håller sig vaken till efter lunch.

Det är så svårt med fasta rutiner när ingen natt ser ut som den andra. För några måånader sedan sov han ju hela nätterna utan problem.
Vi ska på BVC nästa vecka, ska prata med dom då om vad som kan spöka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur illa sover han?

2011-02-21 @ 22:55:40
Postat av: frida

du jag pimplar kaffe heeeela dagar!;) hahahah vågar nog inte räkna hur många koppar de blir!;)



De är säkert tänder som bråkar med han, magen och allt blir ju knas då!! och de är ju såå jobbigt för dom små=/ min lillkille vill göra morgon vid halv 5-5 nu INTE ok!!:) hahaha

2011-02-23 @ 08:45:32
URL: http://shooooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0