Oinspirerad

Ibland, vissa dagar är det inte kul att vara mother of two. Alla dagar är inte bra dagar och det smittar av sig på dom små. Det märks tydligt. Idag har jag varit lite stressad, haft lite ont i huvudet och stubinen har varit kort. Då blir det mesta till en pina. Men Rocky är bra på att läsa mitt humör, är det lågt så stannar han gärna mitt i snöstormen bara för att ge mig en puss. Sen så blir han självklart på dåligt humör när jag är det. Ska sova nu, eller snart. Imorgon ska vi upp tidigt Vinny ska till barn och träffa den där bra läkaren som är lite smålik Adam Alsing. Tyckte det första gången jag träffade honom men inte den andra.


Tyckte att jag var smart som gjorde en leklåda till Vinny så att han skulle sitta stilla en stund. Trettio sekunder senare ställde han sig upp i lådan, måste hitta en större...

Kommentarer
Postat av: Mommo

i USA har de ju "lekhagar"...det kanske vore nåt.

2011-02-04 @ 00:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0