Tisdagsfyllan

En skitbra dag var det igår. Vi åt mat från klockan 15 till klockan 20. Klockan 18 började vi även dricka. Vi drack nog ganska mycket men eftersom att man hade så mycket mat i magen så var man på en bra nivå igår och mår toppen idag. Vi åt allt: världens godaste och största oliver, praliner, ostar, hanburgare, lufttorkade kött, mackor, örter, cupcakes, god buffé,färsk frukt och choklad. Det var vinprovning, chaiprovning, ölprovning, juiceprovning och öppen bar.

Allt var gott, inte för att gratis är gott utan för att det var riktigt bra grejer.

Kul grej att sitta i grupper vid olika stationer istället för att ha en vanlig mässa där man går runt och säljare sliter i en.

Ovanlig och trevlig kväll.

Nu sitter jag och har det tråkigt, vill ha hem mina dårar. Jag har vaknat var tjugonde minut från klockan 6. När jag har druckit några glas kan jag aldrig sova. Det spelar aldrig någon roll om jag druckit två eller på tok för många glas. Ska gå och duscha nu och försöka få någonting gjort. Kanske testa att måla om rullarna till prylhyllan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0