Tråk

Är trött och borde ha sovit för längesedan men måste hämta upp blöt tvätt så jag drar ut på det. IDIOTI, men jag orkar inte. Ryggen har pajat idag efter en mycket duktig morgon.

Vi har varit på vårdcentralen idag jag och Rocky. Han har ont i foten efter ett hopp i en snöhög förra veckan och ibland har han riktigt ont. Vi blev direkt skickade till röntgen. Inget benbrott, en ordentlig stukning. Skönt men inte kul att han har ont. Han har fått tycka synd om sig själv ikväll och fått spela tvspel och bestämma pannkakor till middag.

Sen var det tjuriga ungar och Vinny har haft ont i magen och skrikit men med lite hjälp fick han ut skiten och blev sitt vanliga jag.

Ärs. Dags att börja bära tvätt.

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Ja eller hur :) Absolut. Jag ska ju bara vara där 2 dagar, men jag ska försöka hinna med så mkt som möjligt, tipsar dig när jag varit där då ;)

2011-02-10 @ 11:30:31
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0