12åring

Rocky längtar tills han är tolv år. När han leker att han är stor så är han alltid tolv. Kommer ihåg att sexton var mitt magiska nummer, i lekar och alla barbiesarna var sexton år. Det lät vuxet men ändå är man ett barn, lite tufft var det oxå. Kommer ihåg när jag fyllde sexton, blev lite besviken för sexton var som ingenting speciellt.

Han har blivit duktig Rocky, han borstar gärna tänderna själv, han väljer egna kläder, klär sig på morgonen utan att man behöver påminna honom. Idag sa han: "Mamma, jag är så duktig på att göra allt själv nu så man kan faktiskt tro att jag är tolv".

Håller med honom. Han är enkel och självgående just nu. Hoppas att han är det när han är tolv oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0