Städ och sömnproblem

Idag har jag fått städhjälp. Karln i huset har hjälpt till och nu är det rent och fint här, behövs bara en sväng till källaren. Han diskade(på riktigt) i 90 minuter. Men det är även nästan första gången han diskar sedan vi flyttade ihop, kan ha inträffat nån gång.

Nu är han och fixar bort bilen som har stått ivägen för vårt varma och underbara garage i många månader. Underbart en till grej avklarad.

Rocky har riktiga sömnproblem. Han kan inte sova på nätterna. Han ligger i sängen och väntar i timmar innan han kommer upp och frågar vad han ska göra så nu har han bestämt sig för att sluta äta. För han vet att om man inte äter så blir man trött. Han tycker att han är skitsmart, det tycker ingen annan. Idag har jag tvingat i honom en macka och mjölk. Allt annat vägrar han. Han är vaken till 12 och det spelar ingen roll om jag väcker honom tidigt dagen efter för då tvärsomnar han i bilen eller i soffan.

Imorgon är en ny vecka, då jobbar vi på rutinerna igen. För på tisdag ska han börja om på dagis igen!

Min rygg mår inte bra av dagens städande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0