Tulip

Älskar tulpaner. När tulpansäsongen startar känner man att det kommer ljusare tider.

Här hemma har vi en deal, om André sover borta får jag en bukett blommor. Han har fortfarande aldrig köpt dom där blommorna åt mig men jag köper blommor själv varje gång. Inte samma sak men jag håller fortfarande hårt i vår deal. Han försökte kontra med: "Blommor dör ju, kärleken varar för evigt." Fick mig ett gott skratt iaf.







André har med sig kameran på sin tripp och lillkameran ligger på nåt bra ställe.
Förövrigt ringde han och skrämde livet ur mig i natt. han ringde först och sa god natt vid 22, dom skulle upp tidigt och skotra så dom la sig tidigt. Klockan 01.40 ringde han igen, jag fick en puls på 300 men han ringde bara för att snacka lite!!!??? Då hade han redan sovit en stund och skulle guida dit nån fler så han ville bara snacka lite. Gissar att det var ölen som talade :)

Vi skulle på stan idag men Rocky vill vara hemma och leka så vi kör på hans bana. Var inte jättesugen och det är inga livsnödvändiga saker vi behöver.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det var ju bra att du gav dem en andra chans :) Själv har jag varit tveksam till att åka med dem, pga av det dåliga ryktet kring hur de behandlar sina kunder. Men å andra sidan så måste man ge dem kred att gå runt på så långa priser! Det är jättekul att vi fått en direktlinje i alla fall, hoppas på fler! :D

2011-01-22 @ 13:44:17
URL: http://cillasblogg.se
Postat av: cilla

ps. jag älskar också tulpaner, speciellt de gula och vita, jag blir alldeles lycklig av dem!

2011-01-22 @ 13:45:02
URL: http://cillasblogg.se
Postat av: catta

Varsegod=) kul att tårtan blev bra=) fast den brukar vara poppis;) Hoppas att du hitta ett fint hjorthuvud=)



kramkram

2011-01-22 @ 20:52:50
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0