Så trött

Det var länge sedan jag var så här trött. Känns som att det var sömnmedel i lunchen men den har då inte verkat på busungarna.

Kan bero på att jag bara drömmer mardrömmar hela nätterna. Drömmer att mina barn blir mördade varenda natt.

Inte kul.

Men det är ganska lätt att förstå att det inte är så för jag har alltid båda killarna i mitt sovrum. Rocky har jättesvårt att komma till ro på natten och somnar alltid med mig. Jättemysigt men han lägger alltid upp fötterna i mitt ansikte när han somnar.

Ikväll har man blivit bortlovad på middag som inte ens jag visste om. Det blir gott.

Ska bara vakna till liv först.


Kommentarer
Postat av: Ziza

Vet precis hur det är! Hade en sån period också, med liknande mardrömmar.. :( Tror det lätt kan bli så när man oroar sig en massa över att barnen ska må bra och sånt...

Sen så vet jag också hur det är att ha små fötter som kommer upp i fejset och väcker en av och till under natten, eftersom Louise har en tendens att inte veta vad som är upp och ner i sängen när hon sover..eller att bara ligga stilla heller för den delen..

Hoppas att det vänder med drömmarna snart i alla fall! Kram! :)

2011-07-13 @ 21:59:44
URL: http://ziza.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0