Värme och vindar

En flängardag. Hjoggböle med titt på kissar, handling och hämtning av bil och sedan lite mys i stugan.

Nån gång på eftermiddagen insåg jag att jag inte hade någon telefon längre. Letade överallt.
Insåg att jag hade lagt telefonen på Helenas bil och sedan åkt därifrån. Hade tur och fick hem telefonen ikväll.
Hur ska jag sluta lägga saker på bilar??? Det är inte tionde gången det händer. Och det är inte den tionde gången jag glömmer kvar det jag har lagt på bilen.

Blir galen på mig själv.

Men vi har iaf myst med våfflor och nyplockade jordgubbar. När jag tog en promenad med Vinny hittade jag blåbär. Fick för mig att jag skulle plocka lite till killarna. Men flipflops i skogen är inte en bra idé. En spindel bet mig i tån!
Sedan stod jag på vågen och plocka de bären jag kunde nå.

















Storebror badade med mormor och jag och Vinny satt i sanden och grävde. Vinny kan gräva i timmar!

Imrgon börjar en ny vecka vi ses då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0