Me

Känner att jag behöver lite MIG mitt i denna soppa. Lite tid att tänka och koppla bort saker. Med det menar jag inte tid att supa och skita i allt utan en träff med vänner och lite sommarhäng eller en kvällspromenad i den ljusa sommarnatten. Ett varmt bad och en kaffe på balkongen. Lite mindre problem och mer kärlek.
Lite mer njutning och mindre oro.
Lite tid att planera framtiden ska jag nog fixa.


Men det kommer nog. Bara Vinnys prickar blir testade som negativa och Rocky orkar göra nåt. Skulle vara guld att kunna ta hem honom på permis nån dag men vet inte om hemlängtan skulle bli större då.

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag önskar man kunde göra något, vik änner inte varandra men ändå. Jag hoppas du får tid med vänner. Jag hoppas Vinnys prickar är negativa så att han kan vara med er. Och jag hoppas ni hädanefter får må bra.

Vi tänker på er alla.

2011-06-30 @ 14:29:56
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vill gärna umgås, hör av dej när du har tid och lust

2011-06-30 @ 22:28:31
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0