Är så jävulskt besviken

Milanoresan blir inte av. Milan har beslutat att endast klubbmedlemmar får se derbyt. A väckte mig vid 3 med nyheten och jag har inte kunnat sova sen dess. Känner mig som en riktig jävla förlorare och misslyckad människa.
Vilken 30årspresent. Har lagt ner en massa tusenlappar på en resa som inte blir av. Det verkar som att vi bara får tillbax kostnaden för flygbiljetterna så vi får spendera 4 dagar i Milano görandes ingenting? Får vi tillbaka pengarna för resan så har vi ändå flygbiljetter till Sthlm och jag vet inte om jag är sugen på att åka dit i 4 dagar och känna mig misslyckad. Fy fan. Varför fick jag inte veta nåt när det blev klart? Då hade jag kunnat avboka SASbiljetterna.

LA Travel ansvarar inte för evenemang som blir flyttade eller inställda. Vid matchändring som innebär att match spelas utanför bokad flygtid, skall biljetten ersättas med biljett till likvärdig match av oss, alternativt återbetalas biljettkostnaden. Övrigt innehåll i resan återbetalas ej.

Info från Aftonbladet



Zlatan är ju dessutom avstängd. Sånt kan man ju aldrig veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0