Femminutersmetoden.

Testade en ny grej innan ungarna la sig. Ett städrejs på 5 minuter. Vinny satt och kastade klossarna i hinken(hällde sedan ut dom. Rocky torkade smutsiga bord, sina leksaker och jag snabbdiskade, plockade undan Vinnys grejer och fixade nattningsgrejer. Sist tog vi Rockys rum och det tog kanske två minuter eftersom att vi har lekt där hela kvällen.

På 5 minuter har vi det helt lagomt vardagsrent här. Det ska vi göra till en kvällsrutin! Är helt impad över hur fort man kan få det fint.

Nu hinner jag ju duscha innan jag ska sova.

Kommentarer
Postat av: Helene

va bra idé!På 5 min hinns massor!

2011-03-07 @ 22:41:34
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0