Helgen

Shit har jobbat min första helg. Ryggen är ju inte bra. Som det känns nu skulle jag inte kunna jobba heltid, inte alls.
Men det gick bra, man har ju finaste arbetsskamraterna och piller som hjälper en liten stund.
Lite datorkrångel och små missöden men det hör ju tyvärr till.
Har varit skönt att få en helg utan familjen. Vi har ju tokmyst på kvällarna så vi alla har överlevt.

Papi har ont i magen. Han är på akuten, liknar blindtarmen men kan ju vara nåt annat.

Har sovit ca 8 timmar i helgen varit på jobbet i över 20 timmar och haft ont i ryggen varenda sekund.

Lär ju inte kunna sova i natt heller, känner mig lite orolig för min största kille.

Ska bädda ner migg i soffan och vänta på livstecken från stooorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0