Jäkla skit

Vinny mår inte toppen. Inte alls bra. Han hostar till han kräks. Jag har två tvättkorgar med nerspydda kläder och grejer. Det tjuter vid utandning, missljud kallas det visst.
Igår blev det akut till barn för att få hjöp med andningen. Det blev mycket bättre.
Har ett brev i skötväskan där det står hur han ska behandlas. Därför gav jag vårdcentralen en chans idag.
Dom blev nervösa. Dom hade nog aldrig gett en så liten kille adrenalin. Dom ringde barn och frågade vad dom skulle göra, det är ju bra att dom inte bara chansar. Men vi fick vänta i över en timme på att få hjälp, jag ade kunnat göra det på 5 minuter.
Aldrig mer dit när det behövs andningshjälp. Idag hade vi en 8månaderskoll det var därför vi åkte dit.

Jag bröt ihop igår. Det är så orättvist för lillskiten har det faktiskt jättejobbigt. Jag vill kunna skylla det på nån.
Blir så förbannad när jag tänker på alla gravid som röker och dricker och syndar och får friska barn.
Jag tycker att mina barn förtjänar att få må bra. Alla barn borde få må bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Känner inte dig men jag måste bara säga att jag lider med dig och din lille son. Ni verkar ha varit sjuka mycket så jag hoppas det vänder för er snart! :)

2011-03-01 @ 19:30:54
Postat av: Hanna

Tack så mycket för omtanken. Det har varit lite för mycket sjukhet det senaste halvåret. Man blir så less och det är så synd om dom små. Man blir helt galen av all oro man känner.

2011-03-01 @ 19:33:08
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: Magda

Usch vad otur lillen har, även Rocky. Jag håller med alla barn borde få vara friska. Jag blir oxå arg när jag ser gravida som dricker/röker och att dom sen barnen klarar sig. Jag hoppas det vänder snart och att dom ska få må bra!

2011-03-01 @ 19:43:57
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0