Kyss

Vi har ett eluttag som har gått sönder. Kablarna hänger ut ut väggen och det är ström i dom. Livsfarlig jag vet!!! Vinny fick sig en kyss idag, han har aldrig varit i det hörnet förr men en klosshade hamnat där och jag tvärgick till köket(30 sekunder) Hörde ett gnäll och sedan skrik. Han låg i hörnet och var riktigt ledsen. Jag blev så klart LIVRÄDD! Bebis och elstöt kan ju aldrig vara bra.

Ringde sjukvårdsrådgivningen som svarade direkt. Då hade han hunnit bli glad och busig igen. Hon sa åt mig att ta av honom kläderna och leta brännmärken men det fanns inga och lillkillen var sitt vanliga jag. Hon sa att det inte var någon fara med honom om han inte började bete sig konstigt under kvällen.

Ringde Johan och bokade tid för åtgärd av uttaget då han vaknar imorgon.

Så onödigt och dumt. Så jäkla dumt även om det gick bra. Ångrar varenda sekund som dom där kablarna har hängt där.

Ser nu att han har fått ut Pinnen i gardinen som fungerar som tyngd. Han kanske har gjort sig illa på den? Eller råkat röra med den på en kabel? Ingen vet.



Han har varit en glad och busig bebis ikväll så det är nog ingen fara. Vi har varit på Karros kalas, fikat och försökt prata mellan allt barnbus.


Min favvobild på Karro. En personalfest för sex(?) år sedan då Rocky låg i min mage.


Ångrar mig. Rocky fyller 5 år i sommar. Jag var inte gravid med honom i flera år, det måste vara 5 år sedan bilden togs. Eller?

Har huvudvärk från hell så jag orkar inte tänka.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken puma!!

2011-03-22 @ 12:47:05
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0