Onsdag och en fin sådan

André fick komma hem igår igen. Det var blindtarmen men kroppen hade tagit hans om infektionen så han kommer att ha ont i ett par dagar till. Hade han stannat kvar på måndagskvällen istället för att smita hem för att se hockey hade dom öppnat honom och tagit bort den.

Jag la mig tidigt igår, försökte se på dom desperata hemmafruarna men slockade. Vet inte hur jag tog mig till sängen eller när. Någon gång i natt kom Rocky till mig. Han hade drömt att det var insekter i hela sitt rum och var ordentligt ledsen. Han frågade varför jag inte kom när han skrek, men jag hade inte ens vaknat. Jag brukar vara på hans rum på tre sekunder om det är nåt men igår var jag trött! Vi har delat kudde och täcke hela natten. Mysigt!

Jag gillar morgnarna. Med Vakna och Big Brother innan man väcker Rocky och byter kanal till Cartoon Network när han ska äta frukost.

Har hunnit plocka undan alla leksaker och diskat all disk. Efter lunch åker vi och köper ny välling till lillebror och sedan ska vi njuta av solen i stugan hela dagen. Kanske lite limpmackor och varm choklad på altanen.







Morgonbus.


Kommentarer
Postat av: Helene

:)härliga bilder:))))))

2011-03-16 @ 22:23:07
URL: http://optimalprimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0