Söndag

Har så mycket att fixa. Städa, tvätta, akvariumrengöring, Rocky vill baka, jag behöver diska och Vinny fortsätter sitt upptäckande. Han vaknade 05.30 så jag är inte den piggaste. Somnade på golvet bredvid honom vid 7, vaknade av ett plastigt ljud och hittade honom sugandes på toalettborsten. Somnade bredvid honom i sängen och vaknade av att han stod på händerna på väg ner för sängen. Jag har tagit bort alla handtag på lådorna i köket för dom ska lix bytas men då ställer han sig och går mot väggen. Han klättrar på allt som klättras på kan.
Nu sover han och jag tar det lugnt även om jag borde passa på att göra llt det där andra.

Sitter och tittar på Come dine with me. Tjejer när startar vi halv 8 hos mig grejen?

Kommentarer
Postat av: Jessica

När som helst, men jag vill gärna få lön innan jag bjuder

2011-03-06 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0