Dagens jobb:

  • Hålla koll på lilleman som nu även klättrar
  • Vattna storebror som är totaldäckad av feber
  • Höja och sänka tvvolymen
  • Slå av tvn då storebror vill sova
  • Hålla lillebror borta från storebror med hjälp av avstängning med en tvättkorg och leksakslåda
  • Se till så att lillebror inte äter mer bajs
  • Se till så att lillebror inte faller ner från sängen fler gånger idag
  • Tjata om Alvedon
  • Hålla lillebror borta från toalettborstar och toalettstolar
  • Bära storebror fram och tillbax från kissbestyr
  • Tjata om mat: "Är du hungrig nu?" "Nudå?"
  • Överleva
  • Påminna pappan om att köpa toapapper för vi har helt slut och fick bara Skellefteguiden i brevlådan och den har inte bra sugförmåga då den är glansig
  • Hålla mig borta från Polly, Gillar inte Polly, gillar inte mörk choklad och snart är påsen slut.
  • Hålla mig levande och vaken till senast klockan 20.00
  • Gå ut med bajsblöjan som ligger i hallen

Vad gör ni denna förträffliga tisdag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att jag vill vara viktigpetter men det är onsdag idag...eller nyss torsdag.Bara så att du vet.

Hoppas ni får en bättre dag imorgon!!!

2011-05-26 @ 00:13:29
Postat av: Magda

Du gör det så bra! Vet inte hur jag ska klara det om vi får en till.

2011-05-27 @ 22:16:38
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0