Fy bubblan

Rocky väckte mig med: "Mamma jag vill se på teeeveee".
Jag steg upp tittade förvirrat på klockan. Klockan var fyra.
Han fick krypa ner under mitt täcke istället.

Klockan sju vaknade jag av Vinnys gnäll och insåg ganska snabbt att han hade bajsat. Det var lixom tung luft med barjsbdoft.
Och herregud vilket bajs. Alla textilier, spjäjorna, väggarna, bebisen och tillslut mamman och golvet var insmetade.
20 minuter tog det att rengöra ungen i badkaret.
Sedan dess har det varit golvskurning och sängskurning. Jag är glad att dom vita tapeterna inte sög åt sig av avföringen.

Som  tur var har jag tvättid just nu.

Är det en bebis med parasitmage?


Dagen kommer att gå åt till att ta hand om feber snor och bajs.

Nog med skitsnack, ni ska vara glada att jag inte fotade kalaset. Det hade jag tänkt göra, så sjuk är jag. Tänker på kameran före rengöringen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag tror dej, minns en bild jag fick på din spyhink =P

2011-05-10 @ 12:26:13
Postat av: Sara

haha helt rätt, allt måste dokumenteras!

2011-05-11 @ 00:08:55
URL: http://www.nojsbotwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0