Semestermode

Oj vad vi njuter, av sommaren, livet, varandra.
 
Vi busar, leker badar, leker, hänger, slappar, bråkar, lever.
 
Busar i stugan, på stranden, leker med lego, spelar tvspel, hänger med kompisar.
 
Är i ett sånt slapparmode att det är slapparkläder som gäller, håret i en knut, har glömt bort var duschen finns, vad en bh är, lever i bikini och flipflops, eller gummistövlar. Vem behöver kläder när det finns blöjor, kallingar och sol? Dessutom behöver mamman nästan aldrig tvätta. 
 
I kylen finns mest frukostföda och frukt, vi lever ett uteliv och tar dagen som den kommer. 
 
Äntligen kan jag njuta av ledigheten, första veckan var jag fruktansvärt uppskruvad men nu är alla kalas och måsten avklarade. 
 
Imorgon åker barnen bort på en liten semester och jag ska njuta av mina kvinnor, god mat på stan och lite reashopping. Sen ska jag bara vara och bara finnas. Det har varit lite för lite vinande den här semestern men det ska nog oxå hinnas med. 
 
Älskar livet, mina killar och sommaren tjugohundratolv. Magiskt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0