Hej

Nu startar vi lite smått.
Jag kan absolut köra en resumé men inte nu, kommer inte riktigt ihåg var vi avslutade.
Är för trött och måste börja planera veckan.
En helt ny blogg är planerad men det går segt, vill ju starta om på nytt.
Jag har ett helt nytt liv nu. Även om det är nystartat och jag inte riktigt är där jag vill vara-

Jag är fortfarande hemlös, inte bostadslös med hemlös.
Hör gärna av er om ni vet att det finns en ledig trea i stan, gärna norra sidan av älven och är det runt älvsbacka, norrböle, getberget eller morön skadar det inte. Skulle vara skönt att slippa vara bilberoende och slippa byta dagis.



Killarna mår fint, jag mår oxå väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0