Bedövad

Bedövad? Ja
Men den djupa smärtan håller i sig.

Idag fick jag träffa samma karl som jobbade på iva då Rocky låg där. Då vi visste att någonting var fel och att det kunde vara en tumör. Han som höll oss sällskap och peppade i väntan på helikoptern till Umeå.
Fantastisk människa, nu ska han laga mig!

Fick idag en genomgång, blev ritad på och omplåstrad med ett bedövande plåster. Fick inte veta vad jag skulle vänta mig av det. Blev lite yr och ja...förvirrad.
Och bedövad, men har hela tiden haft den där smärtan som är djupare.
Sov som en stock, sen hämtade jag kidsen.

Skönt med hjälp. På fredag blir det återbesök och det där plåstret som gör ONT. Funkar inget plåster så blir nästa steg rotblockad med kortisonspruta.

Nöjd och redo att ta tag i två års smärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0