Åkpåsen

I fredags ringde en tant från Rosgatan till mig. Hon hade sett ett gäng med ungdommar kasta in Rockys åkpåse i skogen bakom Maxi. Vi åkte ju givetvis dit direkt för att kolla men hittade ingen. Hon berättade att det blåste så mycket att den flög iväg en bit. Om ni har vägarna förbi baksidan av solbacken(mellan bommen och kraftledningen sågs den) så får ni gärna hålla utkik. Jag ska dit igen när det har börjat töa. Hon hade läst om den i Norran och sedan ringt polisen för att få mitt nummer. Det är tur att det finns bra människor oxå.


Kommentarer
Postat av: J

visst finns det guldkorn!! En tant hittade min tomma väska och börs, men hittade pappas nummer och jag fick igen den. Tyvärr var den ju tom, men ändå

2008-04-15 @ 00:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0